Politica de Confidențialitate

Protecția datelor cu caracter personal conform GDPR pentru contabilul-tau-sibiu.ro

Ultima actualizare: 10.12.2025

Informații generale

Contabil Sibiu - Specialist în Turism și HoReCa este operatorul în conformitate cu Regulamentul UE 2016/679 (GDPR) și, prin urmare, suntem responsabili de procesarea datelor descrisă mai jos.

Pentru întrebări sau solicitări privind prelucrarea datelor, vă rugăm să contactați responsabilul nostru cu protecția datelor, ale cărui date de contact le puteți găsi mai jos.

Puteți contacta responsabilul pentru protecția datelor oricând, folosind următoarele metode:

Informații cu privire la procesarea datelor

Încheierea și executarea contractului

Vom procesa datele personale colectate prin intermediul formularului de înregistrare online a clienților și, ulterior, în cursul tranzacțiilor comerciale viitoare, în scopul încheierii și executării contractului. Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera b) GDPR.

Derularea relațiilor comerciale și analiza datelor

Vom procesa toate datele dvs. personale colectate prin formularul de înregistrare online, precum și prin plasarea comenzilor pe site-ul nostru și în timpul tuturor tranzacțiilor comerciale viitoare, pentru derularea relațiilor comerciale și pentru analiza datelor. De asemenea, vă vom contacta în aceste scopuri prin e-mail sau telefon.

În vederea atingerii acestor scopuri, datele dvs. vor fi stocate în baza noastră de date și vor fi completate cu informații obținute din surse publice (ex. Registrul Comerțului). Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR.

Marketing și publicitate

Toate datele dvs. personale colectate prin formularul de înregistrare online și în cursul tuturor tranzacțiilor comerciale viitoare vor fi procesate și în scopul furnizării de informații despre campanii de publicitate și marketing. Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR.

Urmărim interesul nostru legitim de a vă informa despre ofertele și serviciile noastre, precum și de a ne consolida relația cu clienții.

În cazul în care ne-ați dat consimțământul prealabil, vom utiliza datele dvs. personale pentru a vă furniza informațiile noastre prin e-mail și/sau telefon. Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera a) GDPR.

Beneficiarii datelor

Pentru a atinge scopurile menționate mai sus, folosim furnizori de servicii, respectiv împuterniciți conform art. 28 GDPR, de exemplu furnizorii noștri de servicii pentru hosting, platformă și servicii de întreținere, furnizorii de servicii de curierat sau furnizorii de servicii pentru trimiterea e-mailurilor, contactarea telefonică ori imprimarea de materiale publicitare personalizate.

Asigurăm, prin prevederi contractuale, că acești furnizori de servicii prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu legislația europeană privind protecția datelor, pentru a garanta un nivel ridicat de protecție, chiar dacă datele cu caracter personal sunt transferate într-o țară în care se aplică în mod obișnuit un alt nivel de protecție a datelor și pentru care nu există o decizie de adecvare a Comisiei UE.

Nu se efectuează alte transferuri de date cu caracter personal către alți destinatari, cu excepția cazului în care suntem obligați prin lege să procedăm astfel.

Pentru mai multe informații despre protecția corespunzătoare în cazul transferului internațional de date sau pentru a obține o copie a acesteia, vă rugăm să contactați responsabilul nostru cu protecția datelor, la adresa de e-mail: info@contabilul-tau-sibiu.ro.

Furnizarea obligatorie/voluntară de date și durata păstrării acestora

Date obligatorii

Furnizarea următoarelor date este necesară pentru a putea încheia un contract cu dvs. și pentru a procesa înregistrarea clientului:

  • Numele clientului (= denumirea companiei dvs.)
  • Forma juridică
  • Adresa de facturare
  • Numărul de telefon al companiei
  • Cod fiscal (în ceea ce privește clienții din UE: număr de înregistrare în scopuri de TVA)
  • Datele de identificare ale uneia/unor persoane autorizate pentru achiziții (de exemplu proprietarul afacerii)
  • Funcția persoanei autorizate pentru cumpărare (de exemplu proprietarul afacerii sau cumpărătorul)
  • Dovada existenței societății dvs.

Date voluntare

Restul datelor colectate în cadrul procesului de înregistrare a clienților sunt furnizate de dvs. în mod voluntar.

Nu sunteți obligați să ne furnizați aceste date personale, iar aceste date nu sunt o cerință legală sau contractuală ori o cerință necesară pentru a încheia un contract.

Dacă nu ne furnizați aceste date personale, acest lucru nu va avea consecințe asupra dvs.

Durata de păstrare

Datele dvs. personale vor fi stocate până la momentul încetării relației cu clientul, cu excepția cazului în care avem obligația legală de a stoca în continuare datele dvs. în scopul de a le prezenta autorităților publice, de exemplu autorităților fiscale.

Stocarea și transferul datelor dvs. personale către autoritățile publice în scopul îndeplinirii unei obligații legale se bazează legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.

Drepturile dumneavoastră conform GDPR

Ca persoană vizată, puteți contacta responsabilul nostru pentru protecția datelor în orice moment și în mod gratuit, printr-o notificare, folosind datele de contact menționate mai sus, pentru a vă exercita drepturile în conformitate cu GDPR. Aceste drepturi sunt următoarele:

📋 Dreptul de acces (articolul 15 GDPR)

Dreptul de a primi informații cu privire la prelucrarea datelor și o copie a datelor procesate.

✏️ Dreptul de rectificare (art. 16 GDPR)

Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete.

🗑️ Dreptul de ștergere (articolul 17 GDPR)

Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal și, în cazul în care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor referitoare la solicitarea de ștergere către alți operatori.

⏸️ Dreptul la restricționarea procesării (articolul 18 GDPR)

Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor.

📦 Dreptul la portabilitatea datelor (articolul 20 GDPR)

Dreptul de a primi datele personale referitoare la persoana vizată într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și mecanolizibil, precum și de a solicita transmiterea acestor date către un alt operator.

🚫 Dreptul la obiecție (articolul 21 GDPR)

Dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea.

↩️ Dreptul de retragere a consimțământului (articolul 7 GDPR)

Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat, pentru a opri o prelucrare a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere.

⚖️ Dreptul de a depune o plângere (articolul 77 GDPR)

Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor reprezintă o încălcare a GDPR.

Modificări ale politicii de confidențialitate

Datorită posibilelor modificări ale legislației, poate deveni necesară o modificare a acestor notificări privind protecția datelor. În acest caz, vă vom informa despre orice astfel de modificare.

În măsura în care modificările afectează o prelucrare care se bazează pe consimțământul dvs., vă vom solicita un nou consimțământ, dacă este necesar.

Contact și informații suplimentare

Pentru întrebări despre politica noastră de confidențialitate, pentru a vă exercita drepturile privind datele personale sau pentru orice alte solicitări legate de protecția datelor, ne puteți contacta la:

Pentru mai multe informații despre cookie-uri și modul în care le gestionăm, vă rugăm să consultați Politica noastră de Cookie-uri.